Programowanie ferii, to proces bardzo ekscytujący, okres urlopu ustalamy na wiele tygodni przed wymarzonym wypoczynkiem. Jak urządzić najlepsze wczasy życia?
W chwili współczesnej opłaty za wyjazd na rynku turystycznym są tak małe, iż ktokolwiek da radę zorganizować sobie wymarzony urlop dostatni we wszelakiego rodzaju atrakcje, czy to krajoznawcze, czy rekreacyjne.

Latawiec kitesurfing

My przegłosowaliśmy eskapadę samolotową z Krakowa do Egiptu (do Hurghady). Oczywiście na dwa tygodnie, ponieważ różnica w cenie pobytu czternastodniowego nie była kolosalna i postanowiliśmy, że więcej odpoczniemy. Nasz urlop nie zaczął się najlepiej, dlatego że lot był opóźniony 14 godzin, niemniej jednak gdy już przybyliśmy na miejsce, obydwoje wzdychaliśmy i zachwycaliśmy się cudem otaczającego widoku.

Główny dzień przeznaczyliśmy na sprawy organizacyjne, umieszczenie się w pomieszczeniu, rozkładanie, znalezienie wszelkich hotelowych barów i barów, poznanie się z propozycją miejscowego biura wycieczki, albowiem wprzódy w Rzeczypospolitej byliśmy zdecydowani na jakiekolwiek regionalne wycieczki. W drugi i trzeci dzień zostaliśmy definitywnie wchłonięci przez ładne wybrzeże Morza Czerwonego i opalaliśmy się w najlepsze! Bajeczny pejzaż oraz warunki meteorologiczne podsycały adaptacji wielorakich sportów wodnych. Na wodzie dostrzec można było marynarzy,surferów,kitesurferów bądź płetwonurków. Zdecydowaliśmy, że też z zapałem wypróbujemy wszystkiego po trochu. Sprzęt do nurkowania wzięliśmy z Polski skutkiem tego to był nasz początkowy impuls na wode.

Następnego dnia zapisaliśmy się do ośrodka sportów wodnych, w pierwszej kolejności wyselekcjonowaliśmy kitesurfing, to tego rodzaju związek surfowania na desce z lataniem przy pomocy latawca przypiętego do nas trapezem. Nie łatwy jest to sport, szczególnie dla amatorów, bo podczas gdy niewłaściwie nakierujemy latawiec kitesurfing da radę nas pociągnąć daleko w górę lub nawet głęboko pod wodę, jednak przy osobliwym słuchaniu komend powinniśmy wyjść z tego testu cało i cieszyć się kolejnymi postępami w nauce.
Nasze ferie były ogromnie ubogacone, rekomenduję opracowywanie planu rozmaitych ewentów w czasie wyjazdu, albowiem będziemy mogli to wiecznie mile i długo przywoływać.